top of page

Aspirus Hälsovård-gruppen

Offentlig·42 medlemmar

werder werder
werder werder

Sådan plejer du en luksus lædermappe, så den ældes flot

Regelmæssig, men let pleje er nøglen. Lidt læderbalsam et par gange om året er rigeligt. For meget behandling kan faktisk skade læderet.

14 visningar

Regelmæssig, men let pleje er nøglen, når det gælder læderprodukter. Et tyndt lag læderbalsam et par gange om året er som regel rigeligt til at holde læderet smidigt og beskyttet. Overbehandling kan faktisk skade læderets overflade og forhindre det i at ånde naturligt. Det er bedre at lade materialet ældes gradvist og udvikle patina. Det gælder både tasker og mindre accessories som Læderpunge til mænd , hvor korrekt pleje forlænger levetiden markant.

Redigerad

medlemmar

ASPIRUS HÄLSOVÅRD 

Lämna ett meddelande

• Facebook

Följ oss gärna på Facebook 

Tack för din förfrågan, vi återkommer till dig så snart vi kan!

Jag samtycker till att Aspirus Hälsovård AB, behandlar och lagrar mina personuppgifter enligt personuppgiftslagen i syfte att skicka information och/eller kontakta mig i fortsättningen.

Vi reserverar oss för eventuella rättelser av  tryckfel och ändringar utan förhandsinformation.

Inga texter, bilder, video eller annat material på denna sidan får kopieras eller användas utan skriftlig tillstånd från Aspirus Hälsovård.

®© Copyright™

© 2025 Aspirus Hälsovård

bottom of page