top of page

Aspirus Hälsovård-gruppen

Offentlig·44 medlemmar

werder werder
werder werder

Vågar man lita på molnbaserade kassasystem?

Vi funderar på att byta ut vår gamla lokala server mot Ancon Cloud. Men ärligt talat, vad händer om internet går ner mitt under löningsfredagen? Sitter man där med gäster som inte kan betala då, eller finns det något off-line-läge?

7 visningar
Maruvs Maruvs
Maruvs Maruvs
i förrgår

När ni går över till Ancon Cloud https://ancon.io/ är frågan om internet helt rimlig, särskilt en stressig löningsfredag. Systemet är molnbaserat, så en stabil uppkoppling är viktig för full funktionalitet. Samtidigt är många moderna kassor byggda för att klara kortare avbrott, till exempel genom att köa transaktioner eller låta kassan fungera lokalt tills uppkopplingen är tillbaka. Exakt hur robust offline-stödet är kan variera, så det är klokt att verifiera detta innan byte. För många verksamheter räcker en backup-uppkoppling (4G/5G) för extra trygghet.

Edited

medlemmar

ASPIRUS HÄLSOVÅRD 

Lämna ett meddelande

• Facebook

Följ oss gärna på Facebook 

Tack för din förfrågan, vi återkommer till dig så snart vi kan!

Jag samtycker till att Aspirus Hälsovård AB, behandlar och lagrar mina personuppgifter enligt personuppgiftslagen i syfte att skicka information och/eller kontakta mig i fortsättningen.

Vi reserverar oss för eventuella rättelser av  tryckfel och ändringar utan förhandsinformation.

Inga texter, bilder, video eller annat material på denna sidan får kopieras eller användas utan skriftlig tillstånd från Aspirus Hälsovård.

®© Copyright™

© 2025 Aspirus Hälsovård

bottom of page