top of page

Aspirus Hälsovård-gruppen

Offentlig·35 medlemmar

Smart-TV, Android TV eller Apple TV: vilken enhet klarar UHD-kanaler bäst?

Jag körde tre spår parallellt. Smart-TV-appar lockar med enkelhet men lever i olika “ekosystem”—en uppdateras, en annan överges, och fjärren är sällan optimal för EPG-navigering. Android TV gav störst kontroll: byta videospelare, ställa buffert per kanal, finjustera deinterlacing och mappa M3U/EPG som jag vill. Apple TV 4K vann i polish: sömlös bildfrekvensmatchning, stabil färghantering och en användarupplevelse som även föräldrarna klarar utan support. För mig: Android i vardagsrummet (max flexibilitet), Apple TV i gästrummet (min supportinsats ~0).

19 visningar
Fyre Smith
Fyre Smith
11월 17일

Prepared to advance your career? At the College of Contract Management, our adaptable online courses in Contract Management, Data Science, CAD Design, and Health & Social Care are tailored to fit your lifestyle and enhance your success. Connect with thousands of experts who have changed their destinies—begin now and turn it into reality!

medlemmar

ASPIRUS HÄLSOVÅRD 

Lämna ett meddelande

• Facebook

Följ oss gärna på Facebook 

Tack för din förfrågan, vi återkommer till dig så snart vi kan!

Jag samtycker till att Aspirus Hälsovård AB, behandlar och lagrar mina personuppgifter enligt personuppgiftslagen i syfte att skicka information och/eller kontakta mig i fortsättningen.

Vi reserverar oss för eventuella rättelser av  tryckfel och ändringar utan förhandsinformation.

Inga texter, bilder, video eller annat material på denna sidan får kopieras eller användas utan skriftlig tillstånd från Aspirus Hälsovård.

®© Copyright™

© 2025 Aspirus Hälsovård

bottom of page