Erfarenheter av CBD vape och engångsprodukter
Hej forumvänner! Jag har börjat bli nyfiken på CBD vape eftersom jag hört att det ska ge snabb effekt jämfört med olja. Jag har dock ingen erfarenhet av att använda vape alls och är lite orolig för kvaliteten på produkterna som säljs på nätet. Det känns som att vissa sidor bara importerar grejer utan att riktigt veta vad de innehåller, och det vill jag undvika. Jag vill ha något som är testat och gjort av naturliga ingredienser, helst utan konstiga tillsatser. Finns det någon som har provat engångsvape med CBD och kan berätta om det är värt att testa och om man känner någon skillnad jämfört med oljan?
42 visningar

Hej där! Jag har faktiskt provat engångsvape med CBD och blev positivt överraskad. Jag köpte min från https://cannabislight.se/ eftersom jag såg att deras vapeprodukter innehåller naturliga terpener och är fria från syntetiska ämnen. De anger också exakt hur mycket CBD oljan innehåller, vilket jag tycker känns seriöst. Det bästa var att effekten kom snabbt men ändå kändes mild, inte tung som vissa andra produkter jag hört talas om. Dessutom är allt tillverkat inom EU och testat i laboratorier, så man vet att det håller rätt standard. Jag tycker att det är ett bra alternativ om man vill ha något smidigt och lättanvänt.