top of page

Aspirus Hälsovård-gruppen

Offentlig·41 medlemmar

werder werder
werder werder

Hur funkar ägarbytet med Bilköparen Småland?

Jag ska förmodligen sälja min bil nästa vecka men är helt grön på hur ägarbytet funkar när man säljer till en uppköpare. Gör Bilköparen Småland allt åt en?

14 visningar
Daeron Daeron
Daeron Daeron
12月10日

Ja, när du säljer bilen till Bilköparen Småland brukar de sköta hela ägarbytet åt dig, så processen är väldigt enkel. De använder oftast Transportstyrelsens app på plats och guidar dig genom stegen, så du behöver egentligen bara ha legitimation redo. Pengarna brukar dessutom komma innan ägarbytet genomförs, vilket känns tryggt. För mig tog hela proceduren bara några minuter. Om du vill kolla vad de erbjuder eller få en snabb värdering kan du kika på Bilar köpes oavsett skick i Småland 

medlemmar

ASPIRUS HÄLSOVÅRD 

Lämna ett meddelande

• Facebook

Följ oss gärna på Facebook 

Tack för din förfrågan, vi återkommer till dig så snart vi kan!

Jag samtycker till att Aspirus Hälsovård AB, behandlar och lagrar mina personuppgifter enligt personuppgiftslagen i syfte att skicka information och/eller kontakta mig i fortsättningen.

Vi reserverar oss för eventuella rättelser av  tryckfel och ändringar utan förhandsinformation.

Inga texter, bilder, video eller annat material på denna sidan får kopieras eller användas utan skriftlig tillstånd från Aspirus Hälsovård.

®© Copyright™

© 2025 Aspirus Hälsovård

bottom of page